ساخت ۳ مخزن ذخیره آب به ارزش ۴۸ میلیارد ریال

شهردار آران و بیدگل از ساخت سه مخزن ذخیره آب خبر داد و گفت: این مخازن ذخیره آب در پارک جنگلی پروفسور کردوانی و چاه فخار واقع در میدان بسیج است و قابلیت ذخیره آب تا ظرفیت ۱۶۵۰ مترمکعب را دارد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ساخت سه مخزن ذخیره آب به ارزش ۴۸ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: با توجه به کویری بودن شهر آران و بیدگل، نیاز راهبردی ذخیره منابع آب و برای بالا بردن راندمان، ساخت این مخازن ذخیره آب انجام شده است.

وی افزود: آبگیری و ذخیره مخازن آب شهرداری آران و بیدگل با هدف جبران کمبود آب و تقسیم مناسب منابع آبی با هدف استفاده بهینه انجام می‌شود تا در زمان‌هایی که منابع آب محدود است، از آن استفاده شود.

شهردار آران و بیدگل خاطرنشان کرد: این مخازن ذخیره آب در پارک جنگلی پروفسور کردوانی و چاه فخار واقع در میدان بسیج است و قابلیت ذخیره آب تا ظرفیت ۱۶۵۰ مترمکعب را دارد.

صانعی با اشاره به مخزن در حال احداث ذخیره آب واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی با ظرفیت دو هزار متر مکعب و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال تصریح کرد: احداث و بهره‌برداری از این مخازن در راستای ساماندهی فضای سبز، تولید نهال و توسعه کاشت درخت در سطح شهر آران و بیدگل است.

وی با اشاره به اینکه گردشگران داخلی و خارجی زمان حضور در آران و بیدگل از وجود فضاهای سرسبز در این شهر کویری مرکز ایران تعجب می‌کنند، گفت: از شهروندان درخواست دارم تا شهرداری را در حفظ و نگهداری از فضای سبز شهر یاری کنند.

کد خبر 681754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.