اجرای طرح «عصر ورزش» در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: طرح «عصر ورزش» به دلیل تأمین نشدن اعتبار با وقفه مواجه شده بود که با همکاری‌ ارگان‌های مرتبط، به مرحله اجرا رسید.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای طرح «عصر ورزش» در منطقه ۱۱ اصفهان اظهار کرد: در این منطقه طی هماهنگی انجام‌شده با آموزش و پرورش، مدرسه شهید بختیاری واقع در خیابان کهندژ جنب پل هوایی برقی، مدرسه شهید شریفی واقع در خیابان شهید شریفی کوچه ۳۵، مدرسه تسلیمی واقع در خیابان شریف غربی، کوچه ۸، مدرسه امام سجاد (ع) واقع در رهنان (خیابان امام رضا (ع)، خیابان شهدا، خیابان سعادت)، مدرسه شهدای معلم واقع در خیابان امام خمینی (ره) خیابان شهدای لیمجیر و مدرسه مودت در میدان شاهد، خیابان شهید عاملی برای این موضوع هماهنگ شده است.

وی با بیان اینکه طرح «عصر ورزش» به دلیل تأمین نشدن اعتبار با وقفه مواجه شده بود که با همکاری‌ارگان‌های مرتبط، به مرحله اجرا رسید، افزود: رویداد «عصر ورزش» با محوریت انجام فعالیت‌های سالم ورزشی و نشاط‌آور ویژه شهروندان به‌صورت رایگان در مدارس اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد روحیه نشاط و شادابی دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها در فصل تابستان است که با همکاری و پشتیبانی شهرداری اصفهان و آموزش پرورش محقق شده است.

وی با بیان اینکه برای این رویداد اعتبار مالی مشخصی در هر مدرسه در نظر گرفته شده است که در راستای فعالیت‌های متناسب هر مکان اختصاص داده می‌شود، گفت: بخشی از این هزینه‌ها مربوط به تجهیزات و حقوق عوامل اجرایی، همچنین نگهداری از مکان و سایر اقدامات مورد نیاز است تا دانش‌آموزان و خانواده‌ها به‌راحتی بتوانند در مدارس حضور پیدا کنند.

محمدحسینی با اشاره به اینکه به‌جای تأسیس ورزشگاه‌ها و احداث سالن‌های ورزشی مجزا، با رویداد عصر ورزش ضمن بازگشایی مدارس به‌عنوان یک مکان ارزشمند و فرهنگی، پاتوق امن و مثبت خوبی از ورزش و تفریح در دل محلات ایجاد کردیم تا دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها از این فرصت در تابستان بهتر بهره‌مند شوند، افزود: اوایل تابستان تصمیم بر اجرای این طرح گرفته شد و سرانجام با پیگیری و همکاری‌های انجام شده، در ادامه تابستان میزبان خانواده‌ها در زمین ورزش مدارس هستیم.

کد خبر 681671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.