حریق منزل مسکونی ۳ طبقه در بزرگمهر/ کارگاه خاتم‌کاری خیابان مهدیه طعمه حریق شد

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزئیات حوادث رخ داده طی روز گذشته را تشریح کرد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۰۲:۰۵ بامداد روز گذشته _یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه_ رؤیت دود از منزل مسکونی در خیابان قزلباش به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گزارش و بلافاصله اکیپ ایستگاه سه و یک به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حریق مذکور با سرعت عمل آتش‌نشانان اطفا، از سرایت به طبقه فوقانی جلوگیری، با توجه به غلظت بالای دود عملیات تهویه انجام و پس از پاک‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه تحویل عوامل اداره گاز و انتظامی شد.

رئیس اداره فرماندهی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ساعت ۱۹:۳۳ روز گذشته _یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه_ وقوع آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی سه طبقه در خیابان بزرگمهر به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گزارش و بلافاصله نیروهای عملیاتی از دو ایستگاه آتش‌نشانی (پنج و چهار) به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حریق در طبقه منفی یک منزل مسکونی شروع و دود حاصل از آن به طبقات دیگر سرایت کرده و در پی شدت دود، ساکنین طبقات فوقانی قادر به خارج شدن از منزل نبودند و در وضعیت خطرناکی گرفتار شده بودند.

بگدلی گفت: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل، حریق را اطفا و ساکنین که شامل یک زن، دو کودک و یک مرد را که در اتاق‌های طبقات بالا گرفتار بودند را از ساختمان خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی اضافه کرد: ساعت ۲:۵۵ بامداد روز گذشته _یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه_ وقوع آتش‌سوزی در کارگاه خاتم‌کاری واقع در خیابان مهدیه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گزارش و بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی از ایستگاه‌های شماره چهار و ۱۵ به محل حریق اعزام شدند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور حریق را اطفا و از سرایت به دیگر نقاط کارگاه و کارگاه‌های مجاور که شامل کارگاه‌های تولید پارچه و منسوجات بود، جلوگیری کردند.

کد خبر 681625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.