پیشرفت ۲۵ درصدی پارک بانوان فرخشهر

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری روستایی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: پارک بانوان فرخشهر با وسعت ۲۷ هزار مترمربع در حال حاضر پیشرفت ۲۵ درصدی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغپور امروز _دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به جمعیت این شهر و جمعیت بانوان اظهار کرد: پارک بانوان شهر فرخشهر با وسعت ۲۷ هزار مترمربع، در حال حاضر ۲۵ درصد پیشرفت دارد که با همکاری شهرداری تا ۴۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی خواهد داشت که برای بهره‌برداری نیاز به تخصیص اعتبارات ملی دارد.

وی با اشاره به اعتبارات قطره چکانی شهرداری‌ها افزود: با عنایت به دور دوم سفرهای رئیس‌جمهور به استان‌ها درخواست می‌شود تخصیص اعتبار جهت تکمیل و بهره‌برداری پروژه پارک بانوان بخش فرخشهر بیش از پیش توسط مسئولان امر پیگیری شود، چراکه طولانی‌تر و نیمه‌کاره رها شدن پروژه‌های عمرانی آفت و آسیب فراوانی دارد و موجب از بین رفتن بیت‌المال می‌شود.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری روستایی استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: پارک بانوان شهر فرخشهر یک مجموعه کامل شامل نگهبانی، وضوخانه، نمازخانه، سالن اجتماعات، کافی‌شاپ و مجموعه تجاری، مجموعه اداری و مدیریتی و سالن آمفی‌تئاتر و آموزش، کتابخانه، زمین بازی، پیست دوچرخه‌سواری و اسکیت و رینگ پیاده‌روی، انواع باغ‌ها و باغچه‌ها، باغ گل، سوئیت و آلاچیق، آبشار و آب‌نما در بهترین نقطه شهر فرخشهر جانمایی شده و در حال احداث است.

کد خبر 681599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بردیا IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    0 0
    با سلام این پارک به جز اینکه منظره زیبای پارک سرچشمه را با دیوا های بلند خراب کرده و همچنین از بین بردن چشم انداز کوهستان و پارک سرچشمه هیچ سود و فایده ای نخواهد داشت ....واقعا مکان این پارک غیر کا رشناسی انتخاب شده و فقط و فقط از بین برنده چشم انداز طبیعی پارک سرچشمه هستش