مساعدت مسئولان در تخصیص اعتبار از مطالبات مردم فرخشهر است

نایب‌رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: با پیگیری شورای اسلامی رشهر فرخشهر چهارمین پیست ساحلی بین‌المللی کشور در این شهر در حال ساخت و تکمیل است و مساعدت مسئولان در تخصیص اعتبار از مطالبات عمده مردم فرخشهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن میری امروز _دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نقش اساسی و کلیدی زن در خانواده و تربیت فرزندان اظهار کرد: چنانچه زن یا مادر در خانواده دچار مشکل جسمی یا روحی شود، همه خانواده تحت تأثیر آن مشکل قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این راستا ایجاد پارک بانوان برای توسعه سلامت بانوان امری حائز اهمیت است و به یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهرها تبدیل شده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت و آرامش روان‌، حفظ و تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از فحشاء و فروپاشی نظم جامعه، جلوگیری از نگاه ابزاری به زن و ابتذال وی، تأمین فضاهای ورزشی ویژه بانوان، تقویت روحیه شادی و نشاط در بانوان به خصوص دختران، تأمین آرامش در نهاد مقدس خانواده، حفظ سلامت جسمی و روحی زنان، شادابی و تخلیه انرژی دختران جوان در محیطی امن همراه با آرامش از مهم‌ترین مزیت‌های احداث پارک بانوان است.

میری تاکید کرد: با پیگیری شورای اسلامی شهر فرخشهر چهارمین پیست ساحلی بین‌المللی کشور در این شهر در حال ساخت و تکمیل است و مساعدت مسئولان در تخصیص اعتبار از مطالبات عمده مردم فرخشهر است.

وی در خصوص مصوبات این جلسه گفت: مقرر شد دفتر امور زنان و خانواده استانداری پیشنهاد تخصیص اعتبار جهت پارک بانوان شهر فرخشهر را در اولویت‌های سفر دوم رئیس‌جمهور در استان قرار دهد، همچنین فرمانداری شهرستان شهرکرد از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ملی نسبت به طرح موضوع در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و استان اقدام کند و اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز به‌منظور تسریع در بهره‌برداری و افتتاح چهارمین پیست ساحلی بین‌المللی کشوری در شهر فرخشهر از سرفصل منابع اعتباری مساعدت لازم را داشته باشد و در اولویت کاری خود قرار دهد.

کد خبر 681597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.