توقیف یک دستگاه کامیون حامل مصنوعات چوبی قاچاق در ساوه

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل مصنوعات چوبی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار هادی رفیعی‌کیا امروز _دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه روند مقابله با پدیده شوم قاچاق در محورهای مواصلاتی استان و برخورد قاطع با خودروهای سنگین و ناوگان عمومی حامل کالاهای قاچاق مأموران انتظامی شهرستان ساوه با انجام اقدامات اطلاعاتی کامیون حامل کالای قاچاق در حال تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان را شناسایی و بعد از هماهنگی با مرجع قضائی، آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به توقیف کامیون افزود: در بررسی مدارک خودرو مشخص شد بار کامیون لوازم تحریر ثبت شده است که در بازرسی از آن ۹۰ کارتن مصنوعات چوبی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۳ میلیارد و۶۳۸ میلیون ریال دانست و خاطرنشان کرد: دو نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رفیعی‌کیا با قدردانی از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس ادامه داد: از شهروندان می‌خواهیم چنانچه اطلاعی از نگهداری کالاهای قاچاق توسط افراد دارند، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

کد خبر 681576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.