ماموریت بانک‌های عامل سمنان نسبت به تامین ارز زائران اربعین

فرماندار سمنان گفت: زائران اربعین در شهرستان سمنان می‌توانند برای تامین ارز مورد نیاز به شعب بانک‌های منتخب مراجعه کنند.

محمد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تأمین ارز مورد نیاز زائران اربعین، اظهار کرد: در بحث اعزام زائران به کشور عراق برای حضور در برنامه عظیم فرهنگی، تأمین ارز مورد نیاز زائران اربعینی یکی از مهم‌ترین موضوعات به شمار می‌رود؛ بنابراین باید برنامه‌ریزی‌ها به نحو مطلوبی انجام شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بانک‌های عامل در سطح شهرستان سمنان مأموریت دارند تا نسبت به تأمین ارز زائران اقدام کنند.

فرماندار سمنان با اشاره به بازدید از بعضی شعبات منتخب، خاطرنشان کرد: با تمهیدات صورت گرفته، باجه‌های مخصوص در این شعب برای این تخصیص ارز اربعینی راه‌اندازی شده است و با همکاری بانک‌ها به زائران، خدمات ارائه ارز به صورت روزانه و به بهترین نحو انجام خواهد شد؛ زائرانی که قصد سفر دارند می‌توانند برای تأمین ارز مورد نیاز به شعب بانک‌های منتخب مراجعه کنند.

بهرامی با اشاره به استقبال زائران از دریافت ارز اربعینی، تصریح کرد: به مدیران بانک‌های منتخب توصیه می‌شود تا تمهیدات لازم را برای تأمین ارز مورد نیاز زائران شهرستان اتخاذ کنند و از زائران نیز خواستاریم تا با زمان‌بندی مناسب به شعب بانک‌های منتخب در سطح شهرستان مراجعه داشته باشند تا بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانند ارز مورد نیاز سفر اربعین را تهیه کنند.

کد خبر 681571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.