تعیین تکلیف پروژه منوریل از مطالبات دولت است / لزوم استفاده از بودجه‌های ملی

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: دولت و استانداری از شورای اسلامی شهر قم توقع دارند با مصوبه‌ای، پروژه منوریل را تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن محرری امروز _دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن شهید باکری برگزار شد، اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر جلسات مختلفی در سطح استانداری قم برای تعیین تکلیف منوریل برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه قرار است منوریل تا پردیسان با بودجه دولتی ادامه پیدا کند، افزود: این قول را گرفته‌ایم که با امتداد منوریل، خط B قطار شهری تحت تأثیر قرار نگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به رایزنی‌های انجام شده در این زمینه، خاطرنشان کرد: قرار شد پس از بررسی‌های لازم در شورا موضع نهایی به استاندار اعلام شود.

محرری با اشاره به لزوم انجام مطالعات در این زمینه تصریح کرد: در جلسات این مسئله مطرح و قرار شد مطالعات با چهار سوال محوری شورای اسلامی شهر تدوین شود. مقرر شده است مشاور به سوالات شورای اسلامی شهر قم پاسخ دهد و شرح خدمات توسط شهرداری نیز تهیه شده است.

وی با اشاره به این شرح خدمات ادامه داد: بهتر است گزینه‌هایی که احتمال آن ضعیف است را حذف کنیم تا کار سنگین نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تعیین تکلیف منوریل یکی از مطالبات دولت و استانداری قم است و باید با کاهش نقاط ابهام به این سوال پاسخ داده شود.

به گزارش ایمنا، منوریل قم پروژه‌ای است که سال ۱۳۸۹ آغاز شد و همچنان سرنوشت آن نامعلوم است. طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قم در دوره پنجم قرار بود این طرح در میدان مطهری متوقف شود که دولت سیزدهم به دنبال احیای آن تا پردیسان است.

کد خبر 681564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.