افتتاح و آغاز عملیات ۱۱۷ پروژه شهرستان سمنان در هفته دولت

فرماندار سمنان گفت: ۱۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در شهرستان سمنان افتتاح می‌شود یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد بهرامی امروز _دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در نشست خبری تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های شهرستان به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات شهید محمود اخلاقی فرمانداری سمنان اظهار کرد: ۱۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت سال ۱۴۰۲ در شهرستان سمنان با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: این پروژه‌ها به سه بخش تقسیم می‌شود که در بخش عمرانی ۱۰۲ پروژه با اعتبار ۴۵۸ میلیارد تومان، در بخش اقتصادی شش پروژه با اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومان، در حوزه عمرانی نیز هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۳ میلیارد تومان و در حوزه اقتصادی دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۲ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت هم‌زمان با سراسر کشور در مرکز استان سمنان با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا روز پنجشنبه، دوم شهریورماه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان سمنان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حرم مطهر حضرت یحیی بن موسی (ع) آغاز می‌شود.

بهرامی با اشاره به تخصیص ارز اربعین به مسافران، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بانک‌های عامل در سطح شهرستان سمنان مأموریت دارند تا نسبت به تأمین ارز زائران اقدام کنند.

کد خبر 681556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.