نصب موانع فلزی با هدف پیشگیری از ورود وسایل نقلیه به پیاده‌روهای قزوین

شهردار قزوین گفت: موانع فلزی U شکل به‌منظور پیشگیری از ورود وسایل نقلیه به پیاده‌روها و حفظ ایمنی معابر نصب شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پاکسازی و شست‌وشوی شبانه انهار سطح شهر به منظور جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و شیوع بیماری توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره سه خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین ادامه دارد.

وی افزود: با هدف حفظ بهداشت و سلامتی شهروندان، بازار سنتی قزوین به صورت مستمر در حال تنظیف و شست‌وشو توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره دو خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین است.

شهردار قزوین با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه شبکه آب خام در سال آینده، خاطرنشان کرد: توسعه شبکه آب خام و کاهش تدریجی میزان آبیاری با تانکر جزو برنامه‌های مهم این سازمان برای سال آینده است.

صباغی از ساماندهی تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر قزوین خبر داد و تاکید کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، ایمن‌سازی مسیر تردد، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و کاهش تصادفات، عملیات ساماندهی تابلوها و علائم ترافیکی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تابلوها و علائم ترافیکی بنا به دلایلی از قبیل شرایط جوی، فرسودگی، تصادفات دچار نقص از سیمای مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان برخوردار نیست، بر همین اساس عملیات ساماندهی و بهسازی تابلوهای ترافیکی در بعضی بلوارها انجام شد و در سایر نقاط سطح شهر، بر اساس نیازسنجی تداوم خواهد داشت.

شهردار قزوین از تراش آسفالت در سطح منطقه سه در قالب نهضت شبانه آسفالت خبر داد و گفت: این عملیات در میدان ضلع شمالی میدان دانشگاه آزاد باراجین با توجه به خرابی و دست‌اندازها، از سوی واحد عمرانی منطقه سه در دستور کار این سازمان قرار گرفت. عملیات تراش و ترمیم روکش آسفالت نیز به اتمام رسیده و این عملیات به منظور تسهیل در تردد خودروها و رفاه حال شهروندان است.

صباغی افزود: موانع فلزی U شکل به منظور پیشگیری از ورود وسایل نقلیه به پیاده‌روها و حفظ ایمنی معابر، در سطح منطقه دو قزوین شامل خیابان فردوسی، میدان میرعماد، بلوار ولیعصر(عج) نصب شد.

وی اظهار کرد: همسطح‌سازی دریچه‌های فلزی شامل بلوار شهید بهشتی، میدان لشکر و بلوار ولی‌عصر (عج) در حال انجام و عملیات مرمت و رفع آلودگی صوتی پل‌های فلزی در سطح معابر منطقه دو نیز در حال اجرا است.

کد خبر 681549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.