آغاز بازگشایی معبر سه‌راهی شاه‌کوه شهر گرگان

شهردار گرگان گفت: بازگشایی معبر در سه‌راهی شاه‌کوه محله واقع در اوزینه با پیگیری‌های انجام شده پس از توافق با مالک، آغاز شد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خط‌کشی طولی در خیابان رازی، خیابان شهروند، کوی عرفان، خیابان شاداب و انتهای ایرانمهر به همت معاونت زیربنایی حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان اجرا شد.

وی افزود: عملیات احداث پروژه بازگشایی و اجرای کنارگذر شهر گرگان شامل تملک، پخش آسفالت، جدول‌گذاری، پیاده‌راه و فضای سبز در شمال میدان سربازان گمنام امام زمان (عج) در هفدهمین شنبه جهادی شهرداری گرگان آغاز شد.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه طرح یکشنبه‌های ایمنی و امداد شهرداری گرگان به منظور ارتقای فرهنگ عمومی ایمنی و امداد و تشکیل گروه‌های واکنش سریع در حوادث طبیعی با مشارکت اهالی هر هفته در یک محله برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش ایمنی و آتش‌نشانی در مسجد حضرت رسول (ص) مسکن مهر زیتون برای اعضای خانه‌ها در قالب طرح دوام محلات از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان برگزار شد.

سیدالنگی گفت: بازگشایی معبر در سه‌راهی شاه‌کوه محله واقع در اوزینه در محدوده منطقه سه به دلیل توافق نکردن مالک سال‌ها معوق مانده بود که سرانجام با پیگیری‌های انجام شده پس از توافق با مالک آغاز شد.

وی از جابه‌جایی ایستگاه مسقف سیدمسعود و نصب ایستگاه مسقف جدید اتوبوس جلوی بازار امام (ره) به منظور رفاه حال شهروندان توسط سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان با همکاری واحد موتوری و واحد امانی شهرداری گرگان خبر داد.

کد خبر 681492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.