اصلاح روشنایی پارک ساحلی زرین‌شهر یکی از مطالبات شهروندان است

شهردار زرین‌شهر گفت: کاهش روشنایی در پارک ساحلی زرین‌شهر یکی از دغدغه‌های شهروندان به‌شمار می‌آید و لازم است مدیریت شهری با برنامه‌ای دقیق نسبت به افزایش تعداد چراغ‌ها و رفع نقاط کم‌نور در این مجموعه گردشگری اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی امروز _دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در جمع خبرنگاران، اداره برق را متولی روشنایی معابر دانست و اظهار کرد: طی سال‌های گذشته و به دلایل مختلف، بسیاری از معابر شهر در تاریکی فرو رفته‌اند و همین مسئله موجب کاهش احساس امنیت در میان شهروندان شده است، از این‌رو پیگیری‌ها و مکاتبات متعددی صورت گرفت تا اداره برق شهرستان لنجان با تأمین اعتبار مورد نیاز در مسیر حل این چالش گام بردارد.

وی تجهیز و توسعه فضاهای گردشگری شهر را از اولویت‌های شهرداری زرین‌شهر دانست و افزود: شب‌های گرم تابستان فرصتی را برای شهروندان فراهم کرده است تا لحظاتی را در کنار خانواده سپری کنند، از این‌رو به بوستان‌های نزدیک محل زندگی خود یا پارک ساحلی زرین‌شهر می‌روند تا چند ساعتی را در آنجا سپری کنند یا اندکی در فضای آزاد مشغول تماشای بازی کودکانشان شوند.

شهردار زرین‌شهر پروژه اصلاح روشنایی پارک ساحلی زرین‌شهر به دلیل سرقت کابل‌های برق را یکی از نیازهای مهم شهر دانست و خاطرنشان کرد: کاهش روشنایی در پارک ساحلی زرین‌شهر یکی دیگر از دغدغه‌های شهروندان به‌شمار می‌آمد، با توجه به اینکه بر اساس قوانین موجود تأمین روشنایی در پارک‌ها بر عهده مدیریت شهری است باید با برنامه‌ای دقیق نسبت به افزایش تعداد چراغ‌ها و رفع نقاط کم‌نور در این مجموعه گردشگری اقدام کرد تا شاهد افزایش آرامش شبانه شهروندان و جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی باشیم.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: با تأمین اعتبار مورد نیاز، پروژه اصلاح روشنایی پارک ساحلی زرین‌شهر در دستور کار قرار گرفت و بهسازی پایه‌های روشنایی اطراف دریاچه مصنوعی این مجموعه تفریحی شامل کابل‌کشی هوایی و نصب تیر برق‌های بتنی با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی گفت: تعویض پروژکتور و لامپ‌گذاری تمام چراغ‌های پارک ساحلی با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال و نصب سرچراغ‌های پارک با لامپ ۲۰ وات و ۴۵ پایه سه متری در شمال دریاچه مصنوعی، با اعتبار ۵۲۰ میلیون ریال انجام شد.

شهردار زرین‌شهر افزود: بوستان‌ها محل استراحت و تفریح شهروندان است و هر میزان امنیت بیشتری در این مجموعه‌ها حاکم باشد، شور و نشاط شهروندان نیز افزایش پیدا خواهد کرد، امیدواریم با افزایش روشنایی در پارک ساحلی زرین‌شهر و انجام اقدامات دیگر در آینده نزدیک، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران در زمان حضور در این پارک زیبا باشیم.

کد خبر 681473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.