فرار یاران جهانبخش از شکست در هفته دوم لیگ هلند

تیم فوتبال فاینورد در هفته دوم لیگ اردیویژه هلند مقابل اسپارتا روتردام با تساوی دو بر دو متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ اردیویژه هلند در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ امروز پیگیری شد و تیم‌های فوتبال اسپارتا روتردام و فاینورد روتردام از ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه هت‌کستیل با قضاوت دنیل ماکلی به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

در نیمه‌اول این دیدار، بازی تا دقیقه ۴۰ بدون‌گل دنبال شد اما یک‌دقیقه بعد چارلز آندرس برای اسپارتا روتردام گلزنی کرد تا این تیم با پیروزی به رختکن برود؛ در نیمه‌دوم باز هم شاگردان جرون ریجسیک به گل رسیدند و این‌بار هم در دقیقه ۵۴ چارلز آندرس دروازه فاینورد را گشود.

علیرضا جهانبخش وینگر ملی‌پوش فاینورد از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت اما پس از بازی در ۴۵ دقیقه نخست بازی، با تشخیص آرنی اسلات از زمین بیرون رفت. جهانبخش در نیمه‌اول فقط دو شوت به‌سمت دروازه اسپارتا روتردام زد که هیچ‌کدام در چارچوب نبود و امتیاز متوسط ۷ را دریافت کرد.

با این وجود اما تلاش‌های بازیکنان تیم فوتبال فاینورد برای بازگرداندن نتیجه ادامه پیدا کرد و دقیقه ۶۹ یانکوبا مینتح یکی از گل‌های خورده میهمان را جبران کرد که پس از بازبینی توسط کمک‌داور ویدئویی رد شد. فشار فاینوردی‌ها ادامه پیدا کرد و سانتیاگو خیمنز در دقیقه ۷۷ بازی را دو بر یک کرد.

در ادامه بازی تا دقیقه ۹۰ با نتیجه دو بر یک به‌سود اسپارتا روتردام دنبال شد تا اینکه یک‌دقیقه بعد در ابتدای وقت‌های تلف‌شده نیمه‌دوم، لئو سائور کامبک فاینوردی‌ها را تکمیل کرد تا این تیم از شکست خانگی در هفته دوم فرار کند و دومین تساوی متوالی یاران جهانبخش در هفته دوم به‌ثبت رسید.

کد خبر 681442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.