شیاطین سرخ به دنبال جذب هافبک ایتالیایی

باشگاه منچستر یونایتد به دنبال جذب هافبک ایتالیایی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، باشگاه منچستریونایتد به دنبال جذب مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی تیم پاری‌سن‌ژرمن است.

باشگاه منچستریونایتد که شروع آنچنان خوبی در رقابت‌های لیگ جزیره نداشته و در جذب برخی از هدف‌های نقل و انتقالاتی خود ناکام بوده، در حال بررسی و ارزیابی شرایط خرید ملی پوش ایتالیایی تیم پی‌اس‌جی است. منچستر در فصل جاری به‌شدت نیاز به تقویت ترکیب خود دارد و این در حالی است که لوئیز انریکه، سرمربی جدید باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تصمیم گرفت است وراتی را وارد لیست فروش باشگاهش کند. همین مسئله هافبک ایتالیایی را تبدیل به هدفی دست‌یافتنی برای باشگاه انگلیسی کرده است.

در حال حاضر وراتی پیشنهادهایی از عربستان نیز دارد، اما بازی در لیگ جزیره می‌تواند این بازیکن را مجاب کند تا به جای دریافت دستمزد زیاد، بازی کردن در تیم اریک تن هاگ را تجربه کند. باشگاه الاهلی پیش از این با وراتی برای انتقال به توافق کامل رسیده بود، با این حال، هنوز هیچ توافق نهایی بین باشگاه‌های خواهان وراتی و پاری‌سن‌ژرمن وجود ندارد.

تن هاگ به‌تازگی اشاره کرده است که به دنبال جذب یک مدافع و یک هافبک دیگر برای تیم خود است و به همین دلیل مدیران باشگاه منچستر یونایتد نمی‌توانند از این فرصت بزرگ برای جذب وراتی به راحتی عبور کنند. همچنین شنیده شده است که باشگاه بایرن مونیخ نیز به جذب وراتی علاقه دارد و شاید برای تقویت خط هافبک خود با تیم مطرح فرانسوی وارد مذاکره شود.

کد خبر 681440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.