ایران ۳ - هنگ کنگ صفر/ پیروزی آسان تیم ملی والیبال مقابل هنگ کنگ

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب نخستین دیدار خود از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا مقابل تیم هنگ‌کنگ صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید، این ششمین تقابل بلندقامتان ایران مقابل تیم هنگ‌کنگ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه_ از ساعت ۱۹:۱۵، در چارچوب نخستین دیدار خود از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، مقابل تیم هنگ‌کنگ، در سالن ۱۲ هزار نفری ارومیه صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید، این ششمین تقابل بلندقامتان ایران مقابل تیم هنگ‌کنگ است.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا:

پاسورها: محمدطاهر وادی، جواد کریمی

پشت‌خط زن‌ها: امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی

سرعتی‌زن‌ها: سیدمحمد موسوی، محمد ولی‌زاده، محمد فلاح

قدرتی‌زن‌ها: میلاد عبادی‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، مبین نصری

لیبروها: محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی

ست اول:

ایران ۲۵ - ۱۴ هنگ کنگ

اولین امتیاز این مسابقه توسط میثم صالحی به نام ایران ضرب شد. در ابتدای بازی هر دو تیم در امتیازگیری پایاپای جلو رفتند اما هرچه از زمان مسابقه می‌گذشت این تیم ایران بود که اختلاف امتیاز را با حریف بیشتر کرد و پس از وقت استراحت این شاگردان بهروز عطایی بودند که اختلاف امتیاز را تا دو برابر پیش بردند. وقت استراحت دوم در نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود کشورمان به پایان رسید. اولین امتیاز پس از وقت استراحت توسط کاپتان موسوی گرفته شد. در ادامه کار تیمی خوب شاگردان عطایی برابر حریف باعث شد تا ست نخست با اختلاف ۱۱ امتیازی و نتیجه ۲۵ بر ۱۴ با پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان به پایان برسید.

ست دوم:

ایران ۲۵ - ۱۵ هنگ کنگ

اولین امتیاز ست دوم نیز همچون ست نخست برای بلند قامتان کشورمان ثبت شد. هنگ کنگ در نیمه دوم نسبت به نیمه نخست جنگجوتر ظاهر شد تا بتواند با اختلاف کمتری ست را واگذار کند اما کار خوب سرو قامتان کشورمان مانع از امتیازگیری این تیم شد. در نتیجه ۶ بر ۳ به نفع ایران، میهایلوویچ سرمربی هنگ کنگ درخواست تایم اوت کرد تا اجازه ندهد اختلاف از همان ابتدا افزایش پیدا کند اما ایران همچنان پیشتاز میدان بود. در این ست نیز همچون ست اول تیم کشورمان زودتر به امتیاز ۱۶ رسید تا دو تیم به استراحت فنی بروند در ادامه ایران ۲۲ بر ۱۴ جلو افتاد و سید محمد موسوی بار دیگر اختلاف ۱۰ امتیازی را برای ایران رقم زد. سرویس هنگ کنگی‌ها هم به بیرون رفت و ست دوم نیز به نام ایران ثبت شد تا تیم ملی والیبال کشورمان در شمار ست‌ها ۲ بر صفر پیش بیفتد.

ست سوم:

ایران ۲۵ - ۱۶ هنگ کنگ

ست سوم همانند دو ست قبل با امتیازگیری ایران شروع شد. شاگردان عطایی در ابتدای بازی اختلاف دو برابری در کسب امتیازات ایجاد کردند و با امتیاز ۸ بر ۴ به وقت استراحت اول رفتند. در ادامه سرمربی هنک‌کنگ برای ایجاد وقفه در امتیاز دهی تیمش به ایران تقاضای وقت استراحت کرد که نتیجه‌ای نداشت و همچنان تیم ایران پیشتاز در کسب امتیاز بود. هماهنگی خوب شاگردان عطایی باعث شد تا در این ست هم با اختلاف بسیار زیاد تیم برتر میدان باشند. امتیاز پیروزی این بازی با دست صابر کاظمی ثبت شد تا در نهایت با عملکرد خوب بازیکنان ایران این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پایان برسد.

کد خبر 681414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.