سهم ۵۷ درصدی استان هرمزگان از مجموع فروش مزایده اخیر اموال تملیکی

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در جریان برگزاری مزایده اخیر اموال تملیکی در سراسر کشور، ۵۷ درصد از مجموع فروش متعلق به استان هرمزگان بوده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی از تحقق موفقیتی مهم در خصوص تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی استان هرمزگان با دستیابی به رکورد فروش چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریالی در جریان برگزاری مزایده سراسری شماره ۲۷۰ اموال تملیکی خبر داد.

وی اظهار کرد: در راستای دستور ریاست قوه قضائیه در خصوص لزوم نظارت و اقدام در جهت ساماندهی به انبارهای سازمان اموال تملیکی به منظور صیانت از حقوق بیت‌المال، مزایده سراسری فروش کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان در یک هفته از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد که خوشبختانه با اطلاع‌رسانی مناسب، مورد استقبال گسترده متقاضیان و خریداران قرار گرفت و در نتیجه آن، استان هرمزگان موفق به فروش چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریالی گردید.

رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: در جریان برگزاری مزایده اخیر اموال تملیکی که در سراسر کشور برگزار شد، ۵۷ درصد از مجموع فروش متعلق به استان هرمزگان بوده شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و اقدامات صورت گرفته، میزان فروش اموال تملیکی استان هرمزگان از سال ۱۴۰۰ لغایت مردادماه ۱۴۰۲ بیش از ۴۲ هزار میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به پیشتازی هرمزگان در تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی و رتبه نخست این استان در سطح کشور، تأکید کرد: بر اساس شاخص‌های هجده‌گانه عملکردی در حوزه‌های اموال منقول و غیرمنقول، اموال تملیکی استان هرمزگان از سال ۱۴۰۰ لغایت ۱۴۰۲ بیشترین میزان فروش و درآمد در کل کشور را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 681408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.