یاسین سلمانی‌ جا پای محمد عمری می‌گذارد؟

یاسین سلمانی به‌دنبال این است تا در پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به دوران اوج خود بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز_ یک‌شنبه بیست‌ونهم مردادماه_ پس از کش‌وقوس‌های فراوان و شایعات زیادی که در خصوص مقصد بعدی وی در رسانه‌ها و بین طرفداران فوتبال وجود داشت با عقد قراردادی رسمی به‌مدت دو سال به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست تا برای نخستین‌بار در دوران حرفه‌ای فوتبال خود پیراهن تیمی به‌جز سپاهان را به‌تن کند.

یاسین سلمانی فصل گذشته فقط ۱۸ بار برای سپاهان در لیگ برتر به میدان رفت و دو گل به‌همراه یک پاس‌گل تنها آمار ثبت‌شده وی بود. هافبک سابق سپاهان به‌علت مصدومیت هفته‌های پایانی لیگ گذشته را از دست داد و نتوانست عملکرد خوب خود در فصول قبل را تکرار کند و مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران تصمیم گرفته در فصل پیش‌رو پیراهن شماره ۸۰ را در پرسپولیس به‌تن کند. شماره‌ای که فصل گذشته به محمد عمری تعلق داشت و درخشش فوق‌العاده‌ای از خود ارائه کرد و همچنین تأثیر بسیار فراوانی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام‌حذفی داشت.

قطعاً یاسین سلمانی که حدوداً یک‌سالی می‌شود از دوران درخشان خود فاصله گرفته است و همچنین هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با پوشیدن پیراهن شماره ۸۰ توسط ستاره جدید سرخ‌پوشان پایتخت، سلمانی بتواند بار دیگر بدرخشد و راهی که محمد عمری فصل گذشته طی کرد را در فصل جدید برود.

کد خبر 681393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.