تمهیدات حمل و نقلی اربعین در کرمان/ پذیرایی از زائران استان در اردوگاه شهید سلیمانی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: برای جابجایی زائران به نجف و کربلا در محورهای هوایی، ریلی و زمینی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

به گزارش ایمنا، رحمان جلالی ظهر امروز_ دوشنبه بیست‌ونهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران از انجام مکاتبه استاندار با وزیر راه و شهرسازی برای افزایش پروازها به مقصد اهواز و نجف خبر داد و اظهار کرد: در محور ناوگان هوایی طبق برنامه و روال گذشته، با پیگیری‌های صورت‌گرفته به وسیله دو شرکت هواپیمایی، روزهای جمعه و شنبه به مقصد نجف و بغداد پرواز خواهیم داشت.

وی با اشاره به اختصاص یک رام قطار در محور ناوگان ریلی به مقصد خرمشهر، تصریح کرد: این قطار یکم شهریورماه به سمت خرمشهر حرکت کرده و نهم شهریورماه باز می‌گردد؛ ضمن اینکه برای جابجایی رایگان زائران از پایانه ریلی خرمشهر تا مرز ریل باس‌هایی در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی استاندار کرمان با بیان اینکه بیشترین متقاضی سفر به کربلا و نجف در محور ناوگان زمینی است، گفت: اتوبوس‌های VIP ۲۲ نفره با قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای مسیر رفت، اتوبوس‌های کلاسیک ۳۵ نفره با قیمت یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و اتوبوس‌های معمولی ۴۴ نفره هست با قیمت ۷۷۱ هزار تومان به زائران خدمات می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه در هیچ‌یک از ناوگان هوایی، ریلی و زمینی جابجایی مسافر به صورت چارتری و دربستی نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: اردوگاه شهید سلیمانی لشکر ثارالله موقعیت شهید کازرونی پذیرای زائران کرمانی در بحث اسکان و تغذیه است و زائران می‌توانند خودروی شخصی خود را در پارکینگ‌های موجود قرار داده و به وسیله خودروهای در نظر گرفته شده تا مرز منتقل شوند.

کد خبر 681382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.