آسفالت معابر روستاهای مزرعه امام و کجان با اعطای قیر رایگان دولتی

بخشدار مرکزی شهرستان نایین گفت: با همکاری بخشداری، بنیاد مسکن و دهیاری روستاهای مزرعه امام و کجان و اعطای قیر رایگان دولتی، معابر این دو روستا در بخش مرکزی شهرستان نایین آسفالت شد.

محمد علی پیله‌ور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آسفالت معابر روستای مزرعه امام با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: با همکاری بخشداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری روستای مزرعه امام و اعطای ۵۳ تن قیر رایگان دولتی به ارزش شش میلیارد ریال و مشارکت دهیاری روستای مزرعه امام با آورده ۹ میلیارد ریال، مجموعاً با تأمین یک هزار و ۱۰۰ تن آسفالت، ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابر روستای مزرعه امام شهرستان نائین آسفالت شد.

وی ادامه داد: در روستای کجان نیز با همکاری بخشداری، بنیاد مسکن و دهیاری این روستا و اعطای ۳۴ تن قیر رایگان دولتی به ارزش چهار میلیارد ریال و آورده هفت میلیارد ریالی دهیاری با تأمین ۷۰۰ تن آسفالت، مجموعاً با اعتبار ۱۱ میلیارد ریالی، شش هزار متر مربع از معابر روستای کجان نیز در بخش مرکزی شهرستان نائین آسفالت شد.

بخشدار مرکزی نائین افزود: همچنین اجرای عملیات آماده‌سازی و زیر سازی معابر تعدادی از روستای بخش مرکزی نیز در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، بخشدار مرکزی نائین با همراهی رئیس بنیاد مسکن نائین و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی از پروژه‌های در حال اجرا در روستاهای بلان، ورپا، کجان و مزرعه امام بازدید کرد. وی در ادامه با حضور در شهرداری بافران، مسائل و مشکلات پروژه در حال اجرای بلوار شهر بافران به روستای مزرعه امام را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر 681376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.