ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس / تحویل ۱۰ هزار کلاس درس تا مهر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است خبر داد و گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا خان محمدی اظهار کرد: حضور خیران، رکن نوسازی مدارس محسوب می‌شود و ارزش فعالیت را بالا می‌برد که دانایی، روشنایی و عقلانیت را در جان و دل دانش‌آموزان روشن می‌کنید و این ویژگی منحصر به فرد کار شما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تلاش و حضور بیشتر مدیران در محل پروژه‌ها تا آغاز سال تحصیلی افزود: تا پایان مهرماه بار سنگین ثانیه‌ای و تعهد داریم ۱۰ هزار کلاس درس تحویل دهیم و تمام تلاش بر این است تا مهر خوبی را داشته باشیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به طرح شهید عجمیان گفت: این طرح اقدامی نهضتی است که با محوریت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در حال انجام است، طبق آمار بازخورد بسیار مثبتی داشته‌ایم و همه از این کار رضایت دارند. قرار است ۱۰۰ هزار کلاس درس از مسیر این طرح در سال ۱۴۰۲ بهسازی و شاداب‌سازی شود.

وی با تاکید بر جهش دو برابری در حوزه تجهیزات هنرستانی و استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی تصریح کرد: بهره‌وری خوب است، اما باید افزایش یابد و عالمانه به جمع‌بندی برسیم. با تلاش‌های در حال انجام سعی می‌شود تمام اقدامات براساس عدالت پیش برود.

خان محمدی با بیان اینکه باید به نقطه هدف‌گذاری شده مبنی بر تحویل ۱۰ هزار کلاس درس برسیم و استان‌های دارای سرانه پایین باید اعتبارات بیشتری جذب کنند، ادامه داد: تا آغاز سال تحصیلی، تلاش ما باید شبانه روزی باشد و جذب اعتبارات لازم از مجاری مختلف، آخرین موضوعی است که باید افراد را تحت تأثیر قرار دهد.

وی از ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است خبر داد و خاطرنشان کرد: این موضوع در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفت.

کد خبر 681371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.