علاقمند به گسترش روابط با اعضای آ س آن هستیم

رئیس جمهور با بیان اینکه اراده جمهوری اسلامی ایران گسترش همکاری‌ها با کامبوج است، اظهار داشت: ایران علاقمند به گسترش روابط با اعضای آ س ‌آن و تقویت روابط منطقه‌ای خود با کشورهای این حوزه از جمله کامبوج است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین دریافت استوارنامه آقای «کوی کونگ» سفیر آکردیته پادشاهی کامبوج، ضمن آرزوی موفقیت برای وی در دوره ماموریت خود در تهران، گفت: روابط ایران و کامبوج متناسب با ظرفیت‌ها و زمینه‌های موجود برای همکاری، گسترش نیافته است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اراده جمهوری اسلامی ایران گسترش همکاری‌ها با کامبوج است، افزود: ایران علاقمند به گسترش روابط با اعضای آ س آن و تقویت روابط منطقه‌ای خود با کشورهای این حوزه از جمله کامبوج است.

«کوی کونگ» سفیر آکردیته پادشاهی کامبوج نیز در این مراسم با بیان اینکه ایران با وجود تحریم‌ها به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است، اظهار داشت: دو کشور همواره روابط دوستانه‌ای با یکدیگر داشته‌اند و در عرصه‌های چند جانبه و بین‌المللی نیز روابط سازنده و مثبتی را شکل داده‌اند.

وی همچنین با اشاره به همکاری‌های جاری میان دو کشور، علاقمندی کامبوج به توسعه روابط با ایران در عرصه‌های مختلف را اعلام کرد.

کد خبر 681356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.