آیت الله رئیسی: ایران اراده جدی برای گسترش روابط با اکوادور دارد

رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران اراده جدی برای گسترش روابط با اکوادور دارد و سفرا و مقامات مربوطه دو کشور باید زمینه‌های تبادل هر چه بیشتر ظرفیت‌های متقابل را در راستای ارتقای سطح روابط فیمابین فراهم کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله رئیسی سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین دریافت استوارنامه خانم «لوردس پوما پوما» سفیر آکردیته جمهوری اکوادور، با اظهار امیدواری برای موفقیت وی در دوره ماموریت خود در تهران گفت: ایران و اکوادور زمینه‌های متنوعی برای گسترش تعاملات اقتصادی و تبادلات تجاری با یکدیگر دارند.

رئیس جمهور افزود: جمهوری اسلامی ایران اراده جدی برای گسترش روابط با اکوادور دارد و سفرا و مقامات مربوطه دو کشور باید زمینه‌های تبادل هر چه بیشتر ظرفیت‌های متقابل را در راستای ارتقای سطح روابط فیمابین فراهم کنند.

«لوردس پوما پوما» سفیر آکردیته جمهوری اکوادور نیز در این مراسم ایران را کشوری مهم در منطقه و جهان توصیف و تصریح کرد: رئیس جمهور کشورم از من خواست که سلام‌های گرم و اراده جدی دولت متبوعم را به شما اعلام کنم.

سفیر آکردیته اکوادور همچنین با تسلیت و اظهار همبستگی با دولت و مردم ایران به خاطر حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) اظهار داشت: دو کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تعامل با یکدیگر دارند و اکوادور علاقمند است همکاری در زمینه‌های پزشکی، صنعتی، فناوری و علمی را با ایران گسترش دهد.

کد خبر 681353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.