پیشرفت ۸۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح وحدت

شهردار مبارکه از پیشرفت ۸۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح وحدت با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، حد فاصل میدان امیرکبیر تا جاده فولاد خبر داد.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تشریح عملکرد ۲۰ ماهه گذشته مدیریت شهری در مناطق مختلف شهر مبارکه اظهار کرد: این تقاطع به عنوان یکی از پروژه‌های مهم در راستای توسعه زیرساخت‌های شهر مبارکه است و اجرای این پروژه با هدف جداسازی فیزیکی مسیرهای ترافیکی، روان‌سازی ترافیک، تسهیل رفت‌وآمدها و بهبود شاخص ایمنی انجام می‌شود.

وی اقزود: با توجه به حادثه‌خیز بودن زیرگذر محله قهنویه، ساماندهی این نقطه حادثه‌خیز با احداث تقاطع غیرهمسطح در محور بلوار امیر کبیر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار مبارکه گفت: تکمیل این پروژه گامی ارزشمند در راستای ایمن سازی و کاهش خطرات وسایل نقلیه و تسهیل تردد شهروندان است.

وی افزود: تردد کامیون‌ها در محله‌های نهچیر و قهنویه تصادفات فوت و جرحی بسیاری به دنبال داشت که با احداث این تقاطع، حد فاصل میدان امیرکبیر تا جاده فولاد از تردد کامیون‌ها در این محور شهری جلوگیری می‌شود.

احمدی همچنین روند پیشرفت پروژه بلوار سردار شهید حمزه بابایی این شهر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این پروژه گامی بزرگ و ارزشمند در تکمیل رینگ ترافیکی شهر محسوب می‌شود و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در ۲۰ ماه گذشته ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گفته وی، احداث قطعه پنجم بلوار سردار شهید بابایی، حد فاصل (میدان مادر - سرارود) با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان با ۴۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.

شهردار مبارکه با اشاره به پیشرفت بلوار وحدت و اصلاح میدان حافظ گفت: این پروژه نیز در این مدت با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به پروژه شهرک کارگاهی خیام خاطرنشان کرد: احداث این شهرک نیز با ۴۰ میلیارد تومان در راستای ساماندهی مشاغل کارگاهی و توسعه اشتغال انجام شده است.

احمدی گفت: ادامه آزادسازی خیابان جهاد سازندگی (۱۵ خرداد) با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در ۲۰ ماه گذشته انجام شده و در حال پیشرفت است.

شهردار مبارکه بیان کرد: ادامه تکمیل بلوار ۲۲ بهمن با ۲۰ میلیارد تومان، احداث پارک محله یک صفاییه با اعتبار یک میلیارد تومان و ۹۰ درصد پیشرفت و ترمیم ترانشه ها و روکش اسفالت معابر نیز با ۲۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه چمن مصنوعی محله محمدیه مبارکه با اعتبار سه میلیارد تومان در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت دارد افزود: چمن مصنوعی محله یک صفاییه با اعتبار یک میلیارد تومان تکمیل شده است.

احمدی با بیان اینکه تولید و اجرای مخازن زباله با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان انجام شد ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری شامل خرید دو دستگاه ون و سه دستگاه وانت مزدا و نوسازی ناوگان تاکسیرانی در ۲۰ ماه گذشته انجام شده که گامی مؤثر برای کاهش ترافیک و سهولت حمل و نقل و رفاه شهروندان است.

کد خبر 681326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.