بسته شدن پرونده قتل ۳ طلافروش اصفهانی در فارس

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: قاتل و همدست او که سه طلا فروش سیار اصفهانی را در شهرستان کازرون به قتل رسانده بودند به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه در زندان عادل‌آباد شیراز در حال سپری کردن دوره محکومیت خود بودند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، کاووس حبیبی اظهار کرد: در آخرین روز از تیرماه سال ۹۹، سه نفر به هویت‌های معلوم در حالی که در داخل حیاط باغچه‌ای خواب بوده‌اند به وسیله اسلحه به قتل می‌رسند و از همان لحظات اولیه پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که هر سه نفر مقتول از طلافروشان سیار استان اصفهان بوده‌اند که برای خرید و فروش طلا به شهرستان کازرون مراجعت کرده بودند، در بازرسی از محل قتل نیز ۴۰۰ گرم طلا در یک کیف کولی درون اتاق باغ کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه هیچ سرنخی از متهمان در صحنه به جا نمانده بود، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی پس از گذشت سه سال و انجام یک سلسله اقدامات خاص فنی، پلیسی و اطلاعاتی مطلع شدند که قاتل و همدست او به اتهام سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی در زندان عادل‌آباد شیراز در حال سپری کردن محکومیت خود هستند.

حبیبی ادامه داد: کارآگاهان با هماهنگی قضائی متهمان را از زندان تحویل گرفتند، آن‌ها پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر قتل سه نفر از طلافروشان سیار به دلیل اختلافات شخصی اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان کازرون چهار قبضه اسلحه وینچستر، دولول ساچمه زن و کلت جنگی کشف شد، گفت: قاتل و همدست او پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

کد خبر 681321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.