آغاز عملیات اجرایی تعریض خیابان چناران به کوی اوزینه در گرگان

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان از آغاز عملیات اجرایی تعریض خیابان چناران به کوی اوزینه خبر داد و گفت: این طرح با توجه به حجم بالای تردد شهروندان در این محور و نیاز اساسی به تعریض و اصلاح مسیر اجرا می‌شود.

مقداد صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی تعریض خیابان چناران به کوی اوزینه (تقاطع شاهکوه محله) با تملکی به ارزش حدود ۴۵ میلیارد ریال از بیست‌وهشتم مردادماه آغاز شد.

وی افزود: پروژه بازگشایی و تعریض معابر شهری به عنوان یکی از اولویت‌های پروژه‌های شهرداری گرگان در راستای سهولت دسترسی و تردد عمومی شهروندان، روان‌سازی و کاهش بار ترافیکی با جدیت در حال پیگیری است.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: طرح تعریض خیابان‌های شهری بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی کارشناسان حوزه‌های مختلف، با توجه به حجم بالای تردد شهروندان در این محور و نیاز اساسی به تعریض و اصلاح مسیر شناسایی و اجرا می‌شود.

صادقیان با اشاره به افزایش جمعیت و میزان استفاده شهروندان از خودرو، تصریح کرد: سال جاری عملیات تملک و بازگشایی معابر کوچه عدالت دو، عملیات تعریض کوچه عدالت چهار و تملک و تعریض معبر کنارگذر بلوار خلیج برای رفاه حال شهروندان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: از تلاش همکاران شهرداری منطقه سه و املاک و حقوقی مرکز که در راستای تحقق تعریض و بازگشایی معابر شهری همکاری داشتند قدردانی می‌کنم.

کد خبر 681309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.