تغییر ساعت کاری شعب و کارگزاری‌های تامین‌ اجتماعی + جزییات

بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی، شعب و کارگزاری‌های این سازمان در روزهای دوشنبه (سی‌ام مردادماه) و سه‌شنبه (سی‌ویکم مردادماه) تا ساعت ۱۹ برای پرداخت حق بیمه کارگاه‌های مشمول قانون تأمین‌ اجتماعی دایر خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی، این سازمان در اطلاعیه‌ای جزئیات افزایش ساعت کاری شعب و کارگزاری‌های خود را اعلام کرد، لازم است بدانیم این اقدام به‌منظور همکاری با کارفرمایان برای برنامه‌ریزی در زمینه پرداخت به‌موقع حق بیمه در روزهای پایانی مردادماه (سی‌ام و سی‌یکم) انجام می‌شود.

پرداخت حق بیمه کارگاه‌های مشمول قانون تأمین اجتماعی، در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir انجام می‌گیرد.

کارفرمایان مشمول این قانون، نیازی به مراجعه به شعب و کارگزاری‌های این سازمان برای پرداخت حق بیمه کارکنان کارگاه ندارند و تنها در موارد خاص و برای رفع نواقص و اشکالات احتمالی می‌توانند با مراجعه به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند.

بر اساس این اطلاعیه، هماهنگی لازم برای تمدید فعالیت شعب بانک رفاه نیز هم‌زمان با افزایش ساعت کار شعب و کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی در این روزها صورت گرفته است.

کد خبر 681297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.