آموزش‌ مهارت‌های عمومی مرتبط با کارآفرینی هدف اصلی دوره «کارآفرین شو تابستانه» است

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: هدف اصلی از برگزاری دوره «کارآفرین شو تابستانه» آموزش مهارت‌های عمومی مرتبط با کارآفرینی به دانشجویان است.

امیر اخوان بی‌تقصیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری دوره «کارآفرین شو تابستانه» آموزش مهارت‌های عمومی مرتبط با کارآفرینی به دانشجویان است. انواع مدل‌های کسب‌وکار، تدوین ایده خلاقانه برای شروع کار، تیم‌سازی برای اجرای ایده کارآفرینی، تامین مالی برای ایده‌ها و توانایی جذب شتاب‌دهنده‌ها جزو مباحثی است که دانشجویان در این دوره با آن آشنا می‌شوند.

وی با تاکید بر این که دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان مخاطبین هدف ما بودند، افزود: این دوره با محوریت دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود و اکثر شرکت‌کنندگان از این مرکز علمی هستند، البته از دانشگاه اصفهان و اتاق بازرگانی نیز حضور دارند.

این عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: دوره «کارآفرین شو تابستانه» تحت مدیریت مرکز ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود. در زمان فراگیری کرونا این نوع فعالیت‌ها کاهش یافته بود که مجدداً آغاز شده و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است. امیدواریم برگزاری این دوره‌ها باعث افزایش توانمندی دانشجویان در حوزه کارآفرینی شویم.

آموزش‌ مهارت‌های عمومی مرتبط با کارآفرینی هدف اصلی دوره «کارآفرین شو تابستانه»

کد خبر 681287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.