اصلی‌ترین محور مواصلاتی شهرستان کیار در حال تکمیل است

نایب‌رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مهم‌ترین موضوع شهرستان کیار جاده‌ها است که با همراهی مردم، محور شهرکرد-شلمزار به عنوان اصلی‌ترین محور مواصلاتی شهرستان کیار در حال تکمیل است و انتظار می‌رود زیرگذرها و سایر مسائل ایمنی جاده نیز پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن میری امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان کیار به دلیل شرایط توپوگرافی، جغرافیایی و آمایش سرزمین یکی از استراتژیک‌ترین شهرستان‌های استان چهارمحال‌وبختیاری و نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

وی افزود: مهم‌ترین موضوع شهرستان کیار جاده‌ها است که با همراهی مردم اصلی‌ترین محور مواصلاتی این شهرستان، محور شهرکرد-شلمزار در حال تکمیل است و انتظار می‌رود زیرگذرها و سایر مسائل ایمنی جاده پیش‌بینی شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با توجه به اینکه گردشگری در استان چهارمحال‌وبختیاری ظرفیت عظیمی دارد، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های شهرستان کیار توجه به صنعت گردشگری است و جذب سرمایه، تقویت ظرفیت‌های گردشگری و جذب توریست پیشنهاد می‌شود.

میری با اشاره به لزوم تعامل شوراها با بنیاد مسکن اضافه کرد: امروزه مسئله مهاجرت معکوس در کشور مطرح می‌شود، اما زمینه برای ساخت‌وساز در روستاها فراهم نشده است.

وی با اشاره به اینکه در روستاها توان دهیاری‌ها به نحوی نیست که هزینه پخت آسفالت را فراهم کند، گفت: لازم است موضوع تهاتر قیر رایگان رفع و زمینه برای توسعه معابر فراهم شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در گذشته، به دلایلی روستاهای دستگرد امام‌زاده، سورک و ایرانچه به لحاظ تقسیماتی از شهرستان کیار جدا شد و پس از جدا شدن، هزاران نهال و درخت آن‌ها خشک شد و صدها فرصت شغلی از بین رفت؛ بنابراین انتظار می‌رود حق مردم این منطقه احیا شود.

کد خبر 681280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.