دعوت از خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بالاتر برای ثبت‌نام رایگان مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به دعوت از خانواده‌های دارای سه فرزند و بالاتر برای ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در حال حاضر مشکلی برای تامین مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در سطح روستاها و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به شکل رایگان برای متقاضیان واجد شرایط، وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، علیرضا مقدم امروز یکشنبه _بیست و نهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت عملیات اجرایی و افتتاح سه هزار و ۴۲۷ واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان انجام می‌شود، از این میزان یک هزار و ۸۸۵ واحد مسکونی روستایی است که به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از سال ۱۳۸۴ تاکنون، از ۷۴ هزار و ۱۱ واحد مسکن روستایی استان بوشهر، ۴۶ هزار و ۴۵۶ واحد مقاوم‌سازی شده که نشان دهنده مقاوم‌سازی ۶۳ درصدی روستاهای استان است در حالی که شاخص کشوری ۶۰ درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن و امور استان بوشهر با اشاره اینکه تعهد استان بوشهر برای ساخت مسکن روستایی طی دو سال گذشته پنج هزار واحد بود، خاطرنشان کرد: همه این سهمیه جذب و افراد واجد شرایط به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، در بخش تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن با بنیاد مستضعفان، سهمیه استان بوشهر احداث ۵۶۵ واحد بوده که تاکنون ۴۴۲ واحد به اتمام رسیده است و در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

مقدم اضافه کرد: به ازای هر واحد دو میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت، ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به همراه ۲ تن میل‌گرد و ۱۰ تن سیمان رایگان به افراد واجد شرایط واگذار شده است.

وی تصریح کرد: میانگین پیشرفت احداث مسکن روستایی و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن که بر عهده بنیاد مسکن استان قرار داده شده تا ۶۸ درصد برآورد شده است، در حال حاضر مشکلی برای تأمین مسکن در نهضت ملی مسکن در سطح روستاها و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان بوشهر به شکل رایگان برای متقاضیان واجد شرایط، وجود ندارد.

مدیرکل بنیاد مسکن و امور استان بوشهر ادامه داد: از خانواده‌های واجد شرایط به ویژه خانواده‌های دارای سه فرزند دعوت می‌شود با نام‌نویسی در سامانه مربوطه یا مراجعه به بنیاد مسکن در سطح مراکز شهرستان‌های استان از این فرصت استفاده کنند.

کد خبر 681240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.