محدودیت‌های ترافیکی اربعین حسینی در شهرکرد

مدیر روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل استان چهارمحال‌وبختیاری از محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین حسینی(ع) در شهرکرد خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری، بهزاد عظیمی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و به منظور آرامش و حفظ سلامت مسافران، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای منتهی به مرز شلمچه اعلام شده است.

وی افزود: تردد تمام اتوبوس‌ها از ساعت ۷:۰۰ روز جمعه مورخ بیست‌وهفتم مردادماه تا ساعت ۷:۰۰ روز جمعه هفدهم شهریورماه در محور هفتگلباغملک – ایذه- دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم‌آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: تردد تمام کامیون و تریلرها نیز از ساعت ۷:۰۰ روز جمعه سوم شهریور تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه هفدهم شهریورماه در محور اهواز – خرمشهر و بالعکس ممنوع است.

عظیمی گفت: خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز – آبادان – خرمشهر و بالعکس تردد کنند.

وی افزود: این محدودیت‌ها برای اتوبوس‌های اعزامی از مبدا استان چهارمحال‌وبختیاری که با ارائه لیست ناوگان مربوطه به پلیس راه استان خوزستان و رعایت تمام مقررات ایمنی و ترافیکی مجاز به عبور از این مسیر هستند، در نظر گرفته نمی‌شود.

کد خبر 681222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.