تامین برق مورد نیاز پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برق مورد نیاز پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تأمین شده است تا خدمات مناسبی به زائران اربعین حسینی ارائه شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سید مهرداد بلادی موسوی اظهار کرد: اقدامات مناسب و خوبی به منظور تکمیل زیرساخت‌های تأمین برق پایانه‌های مرزی خوزستان برای تردد زائران اربعین انجام شده است و مشکلی در بخش انتقال و فوق توزیع وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مواکب نکات ایمنی را در مصرف برق رعایت کنند، افزود: برق مورد نیاز شلمچه از طریق دو فیدر خروجی پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت مقاومت خرمشهر به میزان ۱۰ مگاوات تأمین خواهد شد و این آمادگی وجود دارد که در صورت افزایش مصرف، برق مورد نیاز تأمین شود.

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: برق پایانه مرزی چذابه (دو مگاوات) نیز از طریق دو فیدر خروجی پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت بستان و از طریق یک خط دو مداره تأمین می‌شود و ظرفیت‌های کافی برای هر میزان از مصرف، وجود دارد.

بلادی موسوی ادامه داد: شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اقدامات لازم را برای تأمین برق زائران اربعین حسینی انجام داده و در تدارک است تا علاوه بر تأمین برق، در سایر موضوعات نیز خدمت‌رسانی مناسبی در بحث فراهم کردن امکانات رفاهی همچون پارکینگ، اسکان و پذیرایی از زوار حسینی داشته باشد.

کد خبر 681213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.