شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر قم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم از اجرای طرح مطالعاتی شناسایی فرصت‌های مطالعاتی در مناطق شهرداری قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی رمضانی امروز _یکشنبه بیست و نهم مردادماه_ در سلسله نشست «روایت تحول» که به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم و با مشارکت رسانه‌ها برگزار شد با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی احصای فرصت‌های سرمایه گذاری تا سه سال آینده اظهار داشت: اگر فضای اقتصادی کشور تثبیت شود طبق این مطالعات می‌توانیم سرمایه گذاران بهتری را جذب کنیم.

وی افزود: سعی ما این است که برای تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری مقداری از بلوار پیامبر اعظم (ص) خارج شده و مسائل سرمایه گذاری را منطقه محور پیش ببریم.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری قم با اشاره به اینکه این طرح در دو ماه آینده نهایی می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئله سرمایه گذاری یک فرهنگی دارد که هنوز در تمام بخش‌های شهرداری قم هم نهادینه نشده است.

رمضانی ادامه داد: در طول این سال‌ها به این نتیجه رسیدیم که مدیریت کار در مرکز و ستاد باشد و مناطق با همکاری ما اقدامات سرمایه گذاری را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قم به سرمایه گذاری اختصاص یافته است اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف نیاز به تعریف فرصت‌های جدید خرد و کلان داریم.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری قم گفت: درصدد هستیم ابتدای سال آینده همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر قم را برگزار کنیم و گام‌های موثرتری برای جذب سرمایه‌گذار برداریم.

کد خبر 681195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.