تمدید کاتالان‌ها با ستاره آلمانی

باشگاه بارسلونا موفق شده است تا با سنگربان آلمانی خود به توافق برسد و با وی تا سال ۲۰۲۸ تمدید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی با بارسلونا، برای امضای قراردادی جدید توافق کرده است.

تراشتگن هفت سال است که به عنوان دروازه‌بان شماره یک در نیوکمپ بازی می‌کند و بهترین فصل خود را در سالی که گذشت سپری کرد. در طول فصل قبل، تراشتگن در تمام ۳۸ بازی لالیگا حضور داشت و تنها ۲۰ گل دریافت کرد. این عملکرد باعث شد تا جایزه زامورا، به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل به او اعطا شود.

بعد از هفته‌ها مذاکره و گفت‌وگو، دروازه‌بان آلمانی و باشگاه بارسلونا بر سر قراردادی جدید توافق کرده‌اند. این قرارداد، با شروط مالی پیچیده‌ای امضا شده و تحت تأثیر محدودیت بودجه بارسلونا در بازار نقل و انتقالات است، با این حال، تراشتگن توافق کرده است که بخشی از درآمد خود را به سال‌های آینده موکول کند. بر اساس این قرارداد باشگاه بارسلونا باید تا سال ۲۰۲۸ به این بازیکن دستمزد پرداخت کند.

تراشتگن تنها دروازه‌بان باتجربه و بزرگ در باشگاه بارسلونا است زیرا سایر گزینه‌های این تیم اسپانیایی دروازه‌بانانی تازه‌کار و کم‌تجربه هستند. سابقه خوب تراشتگن در اسپانیا باعث شده است تا سنگربان آلمانی به یکی از مهم‌ترین عناصر ترکیب بارسا تبدیل شود. او همچنین آخرین بازیکن باقی‌مانده از قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۵ است.

کد خبر 681169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.