دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در رشت

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق با ۱۵ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد و گفت: در این رابطه سارق و مالخر ۳۰ و ۳۲ ساله دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا حدادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق از معابر شهرستان رشت طی هفته‌های گذشته، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت دریافتند که این سرقت‌ها در نیمه‌های شب انجام می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان به شناسایی هویت سارق این پرونده‌ها با استفاده از شگردهای فنی و پلیسی اشاره کرد و گفت: این فرد با هماهنگی قضائی در شهرستان رشت به همراه یک مال‌خر دستگیر شد.

وی از اعتراف سارق سابقه‌دار به ۱۵ فقره سرقت سیم برق خبر داد و گفت: سارق و مال‌خر ۳۰ و ۳۲ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

حدادی پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه انتظامی دانست و تاکید کرد: مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، بنابراین مردم به هشدارهای پلیس توجه کنند و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

به گزارش ایمنا، رشت دارای بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد، این شهر دارای پنج منطقه شهرداری است.

کد خبر 681142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.