کشف بیش از ۳۶۷ کیلو مواد مخدر در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۳۶۷ کیلو و ۳۰۱ گرم انواع مواد مخدر در پنج ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، عیسی روشن‌قلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پنج ماه گذشته در شهرستان رودبار ۳۶۷ کیلو و ۳۰۱ گرم انواع مواد مخدر به تفکیک ۲۹۲ کیلو و ۷۳ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۴۸ گرم هروئین، هفت کیلو و ۳۸۲ گرم شیشه و ۶۶ کیلو و ۵۹۸ گرم حشیش کشف و در این رابطه ۵۳۱ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه طی این مدت در شهرستان رودبار ۲۵۱ سارق دستگیر و ۱۳۷ فقره سرقت کشف شده است، افزود: ۹۹ هزار و ۲۵۰ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی دو هزار میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۱۱۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رودبار خاطرنشان کرد: در پنج ماه گذشته، ۳۹۴۹ واحد صنفی در شهرستان مورد بازدید قرار گرفته است که به ۱۴۳۱ واحد تذکر ابلاغ و ۸۷ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شده است.

وی اظهار کرد: طی این مدت، برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۹۹ دستگاه موتورسیکلت و ۵۸۶ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، رعایت نکردن قوانین و مقررات، بی نظمی در عبور و مرور، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شدند.

روشن‌قلب به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران اشاره کرد و گفت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آن‌ها در پنج ماه گذشته، ۲۰ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

کد خبر 681133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.