گلایه شهروندان تیران از وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهر

شهروندان تیران نسبت به وضعیت نامناسب آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر و حفره‌های ایجاد شده گلایه‌مند و خواستار رسیدگی مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست و وجود حفره‌های متعدد در سطح شهر تیران که بیشتر ناشی از حفاری‌های شبکه فاضلاب است، موجب نارضایتی و گلایه شهروندان این شهر شده است. حفاری‌های شبکه فاضلاب در شهر تیران از سال ۹۳ آغاز شد و ترانشه‌برداری‌ها به دلیل اصلاح نشدن زیرساخت‌ها پس از آسفالت، رفت و آمد را در سطح خیابان‌ها برای شهروندان دشوار کرده است.

تنها حفاری‌های شبکه فاضلاب در شهر تیران نیست که دچار حفره شده است، بلکه دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز ترانشه‌برداری داشته‌اند، اما بیشترین نشست مربوط به شرکت آب و فاضلاب است. به دنبال گلایه و مطالبه شهروندان تیران در خصوص وضعیت نابسامان آسفالت در بعضی از معابر اصلی و فرعی شهر، شهرداری تیران به این مطالبه شهروندان پاسخ داد.

پیگیری اصلاح شبکه فاضلاب و اجرای پروژه آسفالت شهر تیران

سیدمحمدرضا ذاکری، شهردار تیران اظهار کرد: گلایه همشهریان در خصوص وضعیت نامطلوب آسفالت معابر اصلی و فرعی تیران به دلیل فرسودگی و قدمت بالای آسفالت و حفاری‌های ادارات خدمات‌رسان به ویژه ترانشه‌برداری شبکه فاضلاب بحق است و نیاز به اصلاح دارد.

وی خاطرنشان می‌کند: با توجه به اینکه باید اصلاح ترانشه‌ها توسط ادارات خدمات‌رسان انجام شود، شهرداری تیران موضوع را پیگیری کرده است تا اینکه در اسرع وقت اصلاحات مورد نظر صورت گیرد و بخشی از وضعیت آسفالت خیابان‌ها بهبود پیدا کند.

شهردار تیران ادامه داد: مدیریت شهری وظیفه خود می‌داند تا نسبت به اصلاح آسفالت معابر با اجرای روکش و لکه‌گیری اقدام کند، امسال این اقدام در سطح پنج هزار مترمربع با هزینه ۱۲ میلیارد ریال انجام شده است.

ذاکری اضافه کرد: پروژه‌های جدید روکش و لکه‌گیری آسفالت تعدادی از خیابان‌های شهر به‌زودی و پس از انجام فرآیند برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهرداری تیران پیش‌بینی می‌کند تا پایان سال، در صورت تحقق بودجه تأمین اعتبار مورد نیاز، بخشی از وضعیت نامطلوب آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر را ساماندهی کند.

کد خبر 681130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.