یک درصد بودجه شهرداری اصفهان صرف فعالیت‌های فرهنگی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کار شهرداری فرهنگی نیست اما یک درصد بودجه‌ را صرف فعالیت‌های فرهنگی می‌کند، یک درصد شامل ۲۳ ‌هزار میلیارد بودجه شهرداری در درآمد است و به غیر از هزینه‌ای است که توسط مراکز فرهنگی هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا مجید نادرالاصلی امروز _شنبه بیست‌وهشتم مردادماه_ در سلسله نشست‌های هم‌اندیشی مدیران شهری با نخبگان فرهنگی اجتماعی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: منطقه ۱۲ یکی از مناطق بسیار مهمی‌است، امروز در شرایطی دور هم جمع شده‌ایم که چند سال چنین اتفاقی نیفتاده بود.

وی با بیان اینکه کار شهرداری فرهنگی نیست اما یک درصد بودجه را صرف فعالیت‌های فرهنگی می‌کند، افزود: یک درصد شامل ۲۳ هزار میلیارد بودجه شهرداری در درآمد است و به غیر از هزینه‌ای است که توسط مراکز فرهنگی هزینه می‌شود، این اتفاق بسیار خوبی است که با کمک افسران حوزه تبلیغ می‌افتد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در تمام شریان‌های فرهنگی اقدامات خوبی انجام می‌شود، تصریح کرد: همه باید در اعتلای این حوزه کمک کنیم، مساعدت به مراکز فرهنگی و عمران مساجد اعداد نجومی است، ۱۰۰۰ مسجد و چند صد مرکز فرهنگی در اصفهان وجود دارد که بودجه‌های قابل توجهی به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه فرهنگی از پنج میلیون تومان تا ۷۵ میلیون تومان پیش‌بینی شده است که از پول خود مردم خرج می‌شود و این اتفاق بسیار بزرگی است، ادامه داد: تمام مدیران فرهنگی به‌صورت جداگانه به این مسائل می‌پردازند، در هیچکدام از دوره‌های مدیریت شهری چنین بودجه‌ای به حوزه فرهنگی اختصاص نگرفته است.

نادرالاصلی با اشاره به اینکه مسئولان شهرداری هر فعالیتی که انجام می‌دهند جزو وظایفشان است و براساس اعتقادات، خود را موظف می‌دانند، گفت: امیدوارم چنین جلساتی مستمر برگزار شود، قول ما با شما قول ارزش‌ها و بزرگداشت شخصیت انسانی است که در حوزه فرهنگ دینی و اسلامی ما قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد، خود را موظف به خدمت‌رسانی به تمام آحاد جامعه می‌دانیم.

کد خبر 681119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.