زیربنای تبیین، جهاد امیدآفرینی و خدمت‌رسانی است

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: زیربنای تبیین، جهاد امیدآفرینی و خدمت‌رسانی است برهمین اساس لازم است بستر خدمت رسانی برای مردم تسهیل شده و فعالیت‌هایی در راستای امیدآفرینی در زمینه جوانان و نوجوانان انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مرتضی عمومهدی عصر امروز_شنبه، بیست‌وهشتم مردادماه_ در جلسه شورای اداری استان اصفهان، اظهار کرد: در انتخابات نیازمند تبیین هستیم و در این راستا تمام افراد حاضر می‌توانند مؤثر واقع شوند.

وی افزود: زیربنای تبیین، جهاد امیدآفرینی و خدمت‌رسانی است برهمین اساس لازم است بستر خدمت رسانی برای مردم تسهیل شده و فعالیت‌هایی در راستای امیدآفرینی در زمینه جوانان و نوجوانان انجام شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: گاهی اوقات خدمت به مردم داده می‌شود اما مردم با نارضایتی از دستگاه خارج می‌شوند که نباید شاهد این موضوع باشیم.

در بخشی دیگر این جلسه، مصطفی دولت‌یار «رئیس دفتر نمایندگی امور خارجه در استان اصفهان» اظهار کرد: دفتر وزارت خارجه در اصفهان پیشخوان وزارت خارجه در جهت خدمت‌رسانی به مدیران استان و شهرستان است و در این راستا برای ارتباطات بین‌المللی گروه‌های مختلف دفتر وزارت خارجه تأسیس شده است.

وی با بیان اینکه تمرکز جدی بر خدمت‌رسانی به بخش‌های مختلف استان داریم و در این راستا پذیرای پیشنهادات هستیم، افزود: در حوزه‌های علمی، هنری و گردشگری آمادگی تسهیل روابط بین‌الملل هستیم، همچنین در حوزه دیپلماسی عمومی و فضای رسانه‌ای نیز آماده همکاری با مدیریت استان هستیم.

رئیس دفتر نمایندگی امور خارجه در استان اصفهان با بیان اینکه یکی از وظایف ما امور کنسولی شهروندان است و امید است خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه کنیم، عنوان کرد: در تمام حوزه‌های مذکور یکی از مباحث کلیدی آشنایی با آداب و تشریفات دیپلماتیک است، همچنین هماهنگی‌ها نیز وجه دیگر موضوع است و استانداری امکان قرار گرفتن در نقطه مرکزی این وجه را دارد.

کد خبر 681118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.