عراقی‌زاده: بازیکنان مدنظر سعید عقیلی را جذب کردیم

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: سال گذشته اولین حضور در لیگ برتر والیبال را تجربه می‌کردیم به همین دلیل هدف حفظ سهمیه در لیگ برتر والیبال بود، اما برای فصل جدید اولویت ما رسیدن به پلی‌آف است که اگر مقام هم کسب کنیم عالی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _شنبه بیست‌وهشتم مردادماه_ مراسم معارفه و بازدید از کارخانه تیم والیبال گیتی‌پسند با حضور مدیران باشگاه گیتی‌پسند و پیشکسوتان والیبال استان اصفهان برگزار شد.

محمدحسین عراقی‌زاده در خصوص بازدید تیم والیبال گیتی‌پسند از کارخانجات صنایع گیتی‌پسند، اظهار کرد: تصمیم گرفتیم که اعضای تیم والیبال را با صنایع گیتی‌پسند، فضای کارخانه‌ها و کارگران زحمت‌کش بیشتر آشنا کنیم. برای فصل جدید لیگ برتر والیبال بازیکنان مدنظر سعید عقیلی سرمربی تیم را جذب کردیم و امیدواریم در دومین سال حضور در سوپرلیگ والیبال شرایط بهتری را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته اولین حضور در لیگ برتر والیبال را تجربه می‌کردیم به همین دلیل هدف حفظ سهمیه در لیگ برتر والیبال بود، اما برای فصل جدید اولویت ما رسیدن به پلی‌آف است که اگر مقام هم کسب کنیم عالی می‌شود.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند با اشاره بر اینکه اهداف ما در فوتسال با رشته‌های دیگر متفاوت است، تصریح کرد: در جلسه‌ای که برای جمع‌بندی برنامه‌های فصل جدید با سرمربی تیم فوتسال برگزار کردیم قرار شد تغییرات و جوان‌گرایی داشته باشیم که همین اتفاق هم افتاد و جوانانی با میانگین سنی ۲۳ یا ۲۴ سال جذب کردیم.

عراقی‌زاده اضافه کرد: بازیکنانی که در فصل‌های گذشته در گیتی‌پسند حضور داشتند زحمات زیادی برای تیم و باشگاه کشیدند که از همین جا از آن‌ها تشکر می‌کنیم، اما به خاطر تغییر نگرشی که در تیم ایجاد شد، تعدادی از جمع ما جدا شدند. سه هفته از لیگ برتر فوتسال گذشته و تا اینجای کار با نمایش خوبی که مقابل حریفان داشتیم، سه پیروزی به دست آوردیم. هفته آینده میهمان کراپ الوند هستیم که امیدوارم تیم دست پر به اصفهان برگردد.

وی در خصوص فعالیت در رده‌های پایه، اظهار کرد: در هندبال، فوتسال و والیبال تیم لیگ برتری داریم که در رده‌های پایه این رشته‌ها هم فعالیت می‌کنیم و در مسابقات کشوری و شهرستانی حضور داریم. در رده‌های پایه از ظرفیت استان و نیروهای بومی استفاده می‌کنیم تابه پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان تبدیل شوند.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند با بیان اینکه یک ماه پیش برای هدایت تیم هندبال با کیوان صادقی به توافق رسیدیم، تصریح کرد: تمرینات به طور غیررسمی آغاز شده و سرمربی تیم در حال انتخاب بازیکنان مدنظر است. منتظر بودیم وضعیت تیم هندبال سپاهان‌نوین مشخص شود که درنهایت در قرعه کشی هم شرکت نکردند و از لیگ برتر انصراف دادند. فردا صادقی لیست بازیکنانی که مدنظر دارد را به ما می‌دهند و سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان نفراتی که مدنظر سرمربی هستند را جذب کنیم.

کد خبر 681105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.