آسیب‌شناسی سال‌های گذشته، نقطه قوت کمیته اربعین امسال

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم یکی از نقاط قوت کمیته اربعین را آسیب‌شناسی سال‌های گذشته دانست و گفت: همه ساله باید نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات بررسی شود تا هر سال خدمت‌رسانی قوی‌تر نسبت به سال قبل از آن انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمجتبی سبحانی‌ثابت امروز _شنبه، بیست‌وهشتم مردادماه_ در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت اظهار کرد: فعالیت و خدمات در این ایام با سایر ایام متفاوت است و یک کار دلی محسوب می‌شود.

وی یکی از نقاط قوت کمیته اربعین را آسیب‌شناسی سال‌های گذشته دانست و افزود: همه ساله باید نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات بررسی شود تا هر سال خدمت‌رسانی قوی‌تر نسبت به سال قبل از آن انجام شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر مردمی بودن مراسم اربعین حسینی تصریح کرد: با وجود پای کار بودن تمام ارگان‌ها، باید جنبه مردمی بودن کار حفظ شود و سازمان‌ها پشت صحنه انجام وظیفه کنند، درضمن مدیریت واحد باید با شهرداری باشد و همه به عنوان بازوان شهرداری، این سازمان را یاری کنند.

وی با تأکید بر تلاش همه جانبه برای فراهم کردن آسایش و ایجاد خاطره خوب برای مسافرین، ادامه داد: بحث سرویس بهداشتی، حمام و آب جوش و آب خنک، اسکان و تأمین مایحتاج و نیازمندی‌های مسافرین از موارد مهم و دارای اولویت است.

سبحانی‌ثابت بر نظارت بر بوستان‌ها تأکید کرد و گفت: نظارت بر نظم و انضباط بوستان‌ها با حضور ضابطین قضائی در این ایام بسیار مهم و قابل توجه است.

بازدید از موکب‌ها به منظور رعایت نکات ایمنی در ایام اربعین

علی زندیه نیز امروز _شنبه، بیست‌وهشتم مردادماه_ در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت اظهار کرد: در این کمیته دو ماه قبل از دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی برنامه‌ریزی‎‌ها انجام و بازدیدها از مساجد و موکب‌ها انجام شد.

وی افزود: در این بازدیدها آموزش‌های لازم از جهت ایمنی به موکب‌داران ارائه و شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی نیز انجام شد.

رئیس کمیته ایمنی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم با اشاره به حضور کامل موتورسوارها و خودروهای ایمنی در سطح شهر در ایام دهه اول محرم، تصریح کرد: این موضوع برای ایام اربعین نیز به همین منوال ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مسیر حرم مطهر بانوی کرامت (س) تا جمکران با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، موکب‌ها از چند روز قبل بازدید و موارد ایمنی به آن‌ها تذکر داده می‌شود.

زندیه خاطرنشان کرد: پیرامون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران نکات ایمنی به‌طور ویژه مدنظر بوده و تمام مسائل به‌طور کامل و جامع در نظر گرفته شده است، به همین منظور شاهد افزایش حضور موتورسواران در بحث ایمنی خواهیم بود.

کد خبر 681096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.