تولید محصولات فرهنگی متناسب با ایام اربعین توسط شهرداری قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به همکاری با موکب‌های فعال در حوزه فعالیت فرهنگی، گفت: تولیدات محصولات فرهنگی متناسب با ایام اربعین حسینی آغاز و بخشی از این محصولات نیز آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین امروز _شنبه بیست و هشتم مردادماه_ در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت اظهار کرد: امسال نیز طبق روال هرساله در بحث اربعین موضوعات مورد نیاز فرهنگی تدارک دیده شده است.

وی افزود: در بحث پیاده‌روی جاماندگان اربعین که در بلوار پیامبر اعظم (ص) انجام خواهد شد نیز غرفه‌ها و فضاسازی‌هایی در نظر گرفته شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه با موکب‌های فعال صحبت شده که در حوزه فعالیت فرهنگی با آنها همکاری داشته باشیم، افزود: مقرر شد در مسجد مقدس جمکران و امامزاده شاه جمال، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم زیرساخت‌های فرهنگی فراهم شود.

طباطبایی‌نژاد در پایان تصریح کرد: تولیدات محصولات فرهنگی متناسب با ایام اربعین حسینی آغاز و بخشی از این محصولات نیز آماده شده است.

کد خبر 681092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.