اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای اجرای ایستگاه خلجای خط ۲ متروی اصفهان

مدیر اجرایی ایستگاه خلجا خط دوی متروی اصفهان گفت: مبلغ قرارداد این پروژه ۶۰ میلیارد تومان بوده و تاکنون ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایستگاه خلجای خط دوم متروی اصفهان اظهار کرد: این ایستگاه در محل تقاطع خیابان طالقانی و خیابان زاهد واقع شده است.

وی افزود: عملیات حفاری و لاینینگ هسته مرکزی ایستگاه خلجای خط دوم متروی اصفهان به پایان رسیده و دستگاه حفاری مکانیزه تی بی ام به‌تازگی از آن عبور کرده است.

مدیر اجرایی ایستگاه خلجای خط دوم متروی اصفهان تصریح کرد: مبلغ قرارداد این پروژه ۶۰ میلیارد تومان بوده و تاکنون ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه ابعاد ایستگاه خلجا ۱۳۶ متر در ۱۷ متر و خاک‌برداری آن بالغ بر ۳۸ هزار متر مکعب است که تاکنون ۲۵ هزار متر مکعب آن انجام شده است، گفت: آرماتور بندی این ایستگاه بالغ‌بر ۴۵۸۰ تن است که تاکنون ۱۶۸۰ تن آن اجرا شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه زمین‌های سازه‌های جانبی ایستگاه خلجا آزادسازی و عملیات اجرایی سازه‌ها به‌تازگی آغاز شده است و سایر جبهه‌های کاری که آزادسازی شده است نیز به‌زودی فعال خواهد شد، ادامه داد: حفاری دسترسی شمالی ایستگاه در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود به شرط تأمین به‌موقع منابع مالی، کارهای ابنیه این پروژه تا سال آینده به پایان برسد.

وی با بیان اینکه تعداد ۶۰ نفر نیرو در دو شیفت کاری در این ایستگاه مشغول به‌کار هستند، تصریح کرد: ارتفاع ۱۴ متری این ایستگاه از ویژگی‌های خاص آن به شمار می‌رود که پس از اتمام نازک کاری، نمای ویژه‌ای به آن خواهد بخشید.

کد خبر 681091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.