قم به یک حسینیه بزرگ تبدیل‌ شده است

مدیرکل امور فرهنگی استانداری قم با اشاره به اینکه ایام اربعین قم هم در داخل استان، هم خارج از استان و هم خارج از مرزها در حال ارائه خدمات است، گفت: شهر قم به یک حسینیه بزرگ تبدیل‌ شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق بی‌طرفان امروز _شنبه بیست و هشتم مردادماه_ در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت بابیان اینکه شهر قم به یک حسینیه بزرگ تبدیل‌شده است، اظهار کرد: در تمام ایام سال شهر قم، شهرداری و دستگاه‌های مختلف در حال خدمت به زائران هستند، اما هرچه جلوتر می‌رویم این خدمت‌رسانی گسترده‌تر می‌شود؛ بنابراین برگزاری چنین جلساتی به‌طور منظم در موضوعات مختلف بسیار مهم است و منتج به اقدامات مؤثر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قم در حوزه اربعین هم در داخل استان، هم خارج استان و هم خارج از مرزها در حال ارائه خدمات است، افزود: این گسترش و تنوع خدمات باعث می‌شود توان مضاعفی از مجموعه‌های استان گرفته شود و وظایف ما را دوچندان می‌کند.

مدیرکل امور فرهنگی استانداری قم ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری کمیته‌های مختلف خوشبختانه مسئله خاصی وجود ندارد و اگر هر بخش نیازمندی ویژه‌ای را دارند به دبیرخانه ستاد اعلام کنند تا موضوعات به‌وسیله کمیته‌های مربوطه دنبال شود.

کد خبر 681065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.