۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
آسمان اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید، امروز و فردا در نیمه غربی به ویژه ارتفاعات رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق گاهی تندباد لحظه‌ای خبر داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار تا اواسط هفته بر روی استان است.

وی با اشاره به پیش‌بینی رگبار پراکنده در بعضی مناطق استان اصفهان افزود: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و امروز و فردا در نیمه غربی استان اصفهان به ویژه ارتفاعات رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق گاهی تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۳۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا، به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: آران و بیدگل با دمای ۴۱ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان اصفهان هستند.

کد خبر 681054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.