کشف ۳۰ میلیارد کالای ساختمانی سرقتی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۳۰ میلیارد ریال لوازم ساختمانی مسروقه و دستگیری سه سارق و مالخر در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت کالاهای ساختمانی از داخل انباری در شهر اصفهان، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۷ اصفهان با بررسی‌های میدانی دقیق و انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی پلیسی موفق شدند یک سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف یک دستگاه خودروی پراید مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده افزون بر سرقت خودروی مکشوفه، به سرقت لوازم ساختمانی و فروش اموال به دو مالخر اعتراف کرد.

وی ادامه داد: با بررسی اظهارات متهم و دستگیری دو مالخر، تمام اموال به سرقت رفته شامل ۱۹۰ عدد حوله خشک‌کن، یک جعبه کلکتور، ۷۱ عدد رادیاتور، ۱۲۳ قطعه شیرآلات، ۱۰ عدد اجاق گاز و مقادیر زیادی کالای بهداشتی ساختمانی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال داخل انباری واقع در یکی از شهرستان‌های همجوار کشف شد.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: رعایت توصیه‌ها و آموزش‌های پیشگیرانه پلیس، ضامن ناکارآمدی سارقان خواهد بود و مالکان انبارها و شرکت‌ها، ضمن به‌کارگیری نگهبان مورد اعتماد و تجهیز اماکن خود به تجهیزات و سیستم‌های ضدسرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 681041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.