عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ مردادماه

در این بسته خبری از کمبود منابع آب خام فضای سبز تبریز تا تغییر چهره مخازن پسماند پایتخت برای مقابله با مافیای زباله‌گردی و بهره‌برداری از شهربازی فدک و مجتمع گردشگری آبشار قم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

کشتی پانیک با چراغ سبز مالک تخریب شد

مجید صیادیان، شهردار بابلسر در حاشیه تخریب این کشتی بیان داشت: در راستای برنامه‌های پیش‌بینی شده شورای اسلامی شهر و شهرداری بابلسر جهت لایروبی بابلرود این کشتی تفریحی در داخل رودخانه با موافقت مالک آن تخریب و جمع‌آوری می‌شود.

شمال غرب شیراز به کارگاه بزرگ عمرانی بدل شده است

شهرام سبزیان‌فرد، شهردار منطقه ۱۰ کلانشهر شیراز با اشاره به اجرایی شدن پروژه‌هایی کلان در محدوده تحت مدیریت این منطقه نظیر زیرگذرگویم، خط سوم قطار شهری تاکید کرد: طی ماه‌های اخیر، شمال غرب شیراز به یک کارگاه بزرگ عمرانی بدل شده و نوید توسعه‌ای مطلوب در خدمات رسانی را می‌دهد.

کمبود منابع آب خام فضای سبز تبریز، چالش جدی برای شهرداری است

سیامک آسیایی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز کمبود منابع آب خام حوزه فضای سبز را یک چالش جدی در این حوزه عنوان کرد و افزود: اقدامات اساسی و جبرانی پایدار در این زمینه ضروری است و در این راستا نیز تدابیر لازم برای مدیریت بهینه منابع آب خام حوزه فضای سبز اتخاذ شده است.

رشد صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده تهران

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با اشاره به رشد صدور پروانه ساخت و ساز در پایتخت، گفت: بیشترین رشد صدور پروانه در بافت فرسوده است.

بهره‌برداری از شهربازی فدک و مجتمع گردشگری آبشار قم

پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از بهره‌برداری از شهربازی فدک و مجتمع گردشگری آبشار تا اوایل مهرماه خبر داد.

تغییر چهره مخازن پسماند پایتخت برای مقابله با مافیای زباله‌گردی

احمد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اجرای طرح سازمان مدیریت پسماند و جایگزینی مخازن جدید در سطح شهر موجب شده که امکان دسترسی جهت زباله‌گردی برای مافیای زباله‌گرد کاهش پیدا کند.

طرح تفصیلی منطقه خین عرب مشهد در مرحله نهایی

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد گفت: طرح تفصیلی منطقه خین عرب در مرحله نهایی و گام آخر قرار دارد. اجرا این طرح نه تنها باعث ارتقای این منطقه می‌شود بلکه بسیاری از مشکلات شهر را حل می‌کند.

کد خبر 681025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.