ماجرای درگیری مسلحانه در کلانتری بیضای استان فارس چه بود؟

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: قصور سرباز وظیفه و کوتاهی در نگهداری از اسلحه سازمانی و مراقبت نکردن مناسب از متهمان در حال انتقال به بازداشتگاه، موجب مسلح شدن یکی از متهمان و وقوع حادثه شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری استان فارس، در پی ایجاد درگیری مسلحانه در محوطه کلانتری شهرستان بیضا، سیدمصطفی بحرینیضمن حضور میدانی در محل درگیری اظهار کرد: قصور سرباز وظیفه و کوتاهی در نگهداری از اسلحه سازمانی و مراقبت نکردن مناسب از متهمان در حال انتقال به بازداشتگاه باعث مسلح شدن یکی از متهمان و وقوع حادثه شد.

وی افزود: متهمان در حالی که با دستبند به یکدیگر متصل بودند، قصد فرار از کلانتری را داشتند، در پی تیراندازی و درگیری متقابل متهم، یک سرباز وظیفه در محوطه کلانتری به شهادت رسید و یک سرباز وظیفه نیز از ناحیه بازو زخمی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: متهم دارای سوابق متعدد و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر است، وی در نتیجه درگیری متقابل با نیروهای کلانتری از ناحیه صورت زخمی دستگیر شد و در حال حاضر در اختیار ضابطان است و موضوع با نظارت مقام قضائی در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: حال سرباز زخمی مساعد و به صورت سرپایی مداوا شده است و حال عمومی متهم پرونده نیز که از ناحیه صورت زخمی شده است، مساعد است و برای انجام مراحل درمان به مراکز درمانی شیراز منتقل شده است.

کد خبر 681023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.