ایمن‌سازی مسیرهای دوچرخه‌سواری در جاده سلامت قزوین

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی مسیرهای دوچرخه‌سواری در جاده سلامت و هشدار ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ها به مسیر دوچرخه‌سواران، این مسیر با استفاده از تابلوهای ترافیکی (ورود موتورسیکلت ممنوع) و خط‌کشی مسیرهای دوچرخه تفکیک شد.

مجتبی جانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با هدف ایمن‌سازی مسیر تردد شهروندان اصلاحات لازم در نقاط حادثه‌خیز شهر پس از مطالعات تکمیلی اجرا خواهد شد.

وی افزود: علائم و تجهیزات ترافیکی به منظور ایمن‌سازی، کاهش مخاطرات احتمالی، آگاهی و هشدار به رانندگان و آشکارسازی مسیرهای حادثه‌خیز در معابر سطح شهر انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: شناسایی و تجهیز معابر سطح شهر به تابلوها، ملزومات و بشکه‌های ترافیکی در بلوار شهید سلیمانی، بلوار ۲۲ بهمن، خیابان حکیم، خیابان معرفت، دوربرگردان غدیر به امام علی (ع) و ناحیه منفصل شهری عظیمیه (سه‌راهی اکبرآباد) انجام شد.

جانی اضافه کرد: با توجه به نیازسنجی و کارشناسی‌های انجام شده در سایر نقاط حادثه‌خیز سطح شهر، عملیات شناسایی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه عبوری، عملیات جوشکاری دریچه در خیابان سعدی به سمت بازار، توسط پیمانکار ۱۳۷ معاونت خدمات شهری منطقه چهار به انجام رسید.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از ایمن‌سازی مسیر دوچرخه جاده سلامت خبر داد و تاکید کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی مسیرهای دوچرخه‌سواری در جاده سلامت و هشدار ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ها به مسیر دوچرخه‌سواران، این مسیر با استفاده از تابلوهای ترافیکی (ورود موتورسیکلت ممنوع) و خط‌کشی مسیرهای دوچرخه تفکیک شد.

جانی گفت: موتورسیکلت‌سواران به منظور حفظ امنیت عبور و مرور و جلوگیری از مخاطرات احتمالی، ضمن رعایت قوانین تردد از ورود به مسیرهای دوچرخه خودداری کنند.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح سیدحسن نصرالله به دوربین نظارت تصویری به منظور کنترل و مدیریت ترافیک خواهد بود.

کد خبر 680980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.