نمایندگان ایران فینالیست تور جهانی تنیس

نمایندگان‌ تنیس کشورمان برای کسب عناوین قهرمانی تور جهانی به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش ایمنا، مرحله نیمه‌نهایی تور جهانی تنیس در زمین‌های تنیس آزادی تهران برگزار و با انجام دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی تکلیف نفرات راه یافته به دیدار پایانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران، امیرعلی قوام با کسب نتیجه ۶ بر ۲ و ۶ بر ۴ مقابل نماینده ترکیه، به فینال راه پیدا کرد و در دیگر دیدار این مرحله دیگر تنیسور ترکیه با پیروزی مقابل نماینده روسیه فینالیست شد.

در بخش انفرادی دختران نیز ماندگار فرزامی با نتیجه ۶ بر ۲ و ۶ بر صفر، از هانا شعبان‌پور عبور کرد و به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد و در دومین دیدار این مرحله یاسمن یزدانی با نتیجه دو بر یک از سد اولگا دانیاوا از قبرس به پیروزی رسید تا فینال این بخش مقابل دو نماینده از ایران برگزار شود.

در بخش دونفره پسران تیم ترکیه در جایگاه نخست ایستاد و در بخش دونفره دختران نیز زوج روسیه با برتری مقابل ماندگار فرزامی از ایران و سیمای از ترکیه، قهرمانی این بخش را از آن خود کردند.

این مسابقات از بیست‌ویکم مردادماه در زمین‌های تنیس آزادی تهران آغاز شد و امروز با انجام دیدار فینال و برگزاری مراسم قرعه‌کشی به پایان می‌رسد. سرداوری این مسابقات بر عهده سینا ابراهیمیان، سرداور نشان‌سفید کشورمان است و امیر مهذب‌نیا مدیریت مسابقات را بر عهده دارد.

کد خبر 680949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.