استقرار موکب استانداری تهران در نجف تا ۱۶ شهریور

معاون استاندار تهران از آغاز اقدامات اجرایی ستاد اربعین استان تهران در نجف خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده، موکب استانداری تهران خدمات خود را از روز پنجشنبه، دوم شهریور تا شانزدهم شهریورماه یک روز پس از اربعین به صورت بیست‌وچهارساعته و در قالب اسکان، تغذیه و خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله شفیقی امروز _شنبه بیست‌وهشتم مردادماه_ در بازدید از ستاد اربعین استان در نجف با اشاره به آغاز اقدامات اجرایی استانداری تهران در نجف اظهار کرد: تیم‌های اجرایی شامل ۸۰ نفر در حوزه‌های مختلف اقدامات خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: محل اسکان، آشپزخانه و ایستگاه‌های صلواتی برای توزیع آب خنک، شربت و ایستگاه‌های فرهنگی مشخص و آب شرب و غیرشرب مورد نیاز برای سرمایش زائران تأمین شده است.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان تهران خاطرنشان کرد: برای ۱۰ هزار زائری که روزانه در موکب استانداری واقع در پارکینگ طبقاتی اسکان پیدا می‌کنند، تمهیدات لازم برای سه وعده پذیرایی صبحانه، ناهار و شام اندیشیده شده است و خادمان در محل آشپزخانه، آماده آغاز فعالیت‌های خود هستند.

شفیقی ادامه داد: طی هفته جاری خادمان اجرایی، آشپزخانه، فرهنگی، انتظامات و روابط‌عمومی با توجه به زمان‌بندی به موکب اضافه خواهند شد و پیش‌بینی تعداد خادمان امسال بیش از ۵۰۰ نفر است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده، موکب استانداری تهران خدمات خود را از روز پنجشنبه، دوم شهریور تا شانزدهم شهریورماه یک روز پس از اربعین، به صورت بیست‌وچهارساعته و در قالب اسکان، تغذیه و خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه‌های فرهنگی در قالب سه وعده نماز جماعت، مراسم عزاداری و ذکر مصیبت، چهارپایه‌خوانی، غرفه کودکان، غرفه احکام، اهدای هدایای فرهنگی و مسابقات اجرا خواهد شد.

شفیقی افزود: با توجه به شدت گرما در نجف، برپایی ایستگاه شبانه‌روزی توزیع آب خنک و شربت برای زوار از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است و تمام دستگاه‌های اجرایی در ایران و نجف هماهنگی‌های لازم را برای تسهیل تردد و انتقال تجهیزات و زائران فراهم آورده‌اند.

کد خبر 680907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.